2008-12-03

Beste mundu bat, beste kultura, bizitzeko beste modu bat

Gai bezala txirotasuna eta batez ere eskola leku txiroetan aukeratu dut. Lan hau egiteko nire esperientzia propioak kontatuko ditut. Hauek leku finko batean gertatzen dira, Mozambike herrialdean hain zuzen, guretzat beste mundu bat dena. Beste mundu bateko jendea, beste mundu bateko paisaiak eta etxeak, beste mundu bateko bizimodua...



Argazki honetan ikus dezakegunez umeek kalean ikasten dute, adreiluetan eserita eta arbela bat dutela. Beraien material pertsonala arkatza eta koaderno txiki bat da, sorte onez handik pasatako kolaboratzaileren batek emanda. Nire ustez, nahiz eta materialik ez egon, ezta baliabiderik egon, nahiko interesgarria dela uste dut.

Egoera hau munduko hainbat tokitan ematen da, argazki hau hain zuzen ere, Mozambikekoa da, Angonia herrialdekoa. Hurrengo sarreretan azaltzen saihatuko naiz irakasleak nolakoak diren, ikasle hauen ingurua, zer nolako laguntzaileak dauden eta hainbat gauza hau beste mundu batean gertatzen dela emango duena.

1 comentario:

  1. tu puto blogg es una basura!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar